Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

piątek, 19 lutego 2016

CANDY



JAK TEN CZAS SZYBKO LECI  !

29 stycznia minęły 4 lata jak z Wami jestem :D


więc zapraszam na Candy






Zasady
pozostaw komentarz z chęcią udziału w zabawie
jeśli masz ochotę dołącz do obserwatorów
umieść u siebie na blogu banerek
zapisy trwają do 29 lutego


powodzenia !

45 komentarzy:

  1. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie;)Gratuluję 4 lat w blogosferze;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję jubileuszu ! To już kawał czasu. Moje blogowanie trwa już 7 lat.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem z tych co to są, zaglądają ale ślad rzadko zostawiają :-) na moim blogu cisza, pajęczyny li tylko do "zaprzyjaźnionych" ulubonych zaglądam.
    Dlatego gratuluję czwartej rocznicy! Oby więcej i dłużej!
    A w zabawie chętnie wezmę udział
    Pozdrawiam

    P.S. Gratuluję wygranej tacki u Moniki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie się zapiszę, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :) i Gratuluje 4 lat - to dość długo :)
    obserwuje już jakiś czas a baner wisi już na blogu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Ja już nawet nie pamiętam kiedy zaczęłam tak ten czas leci... ;)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych wspólnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja chętnie dołączam. Gratuluję rocznicy i oby więcej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę kolejnych rocznic ☺ ☺ ☺
    Chętnie dołączę do zabawy ☺
    Pozdrawiam
    Agnieszka Szymanska25@WP.PL

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały staż Agnieszko - serdecznie gratuluję!
    Z przyjemnością spróbuję szczęścia w Twoim candy.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Violu i zyczę kolejnych,równie owocnych rocznic :)Spróbuję swego szczęścia i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To niesamowite jak ten czas leci:)
    Gratulacje i powodzonka w następnych latach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z przyjemnością wezmę udział, oczywiście gratulacje 4 lata to szmat czasu.
    Banerek wisi ----> Mój blog Ma i Bla przy okazji zapraszam do siebie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przede wszystkim gratuluję rocznicy - 4 lata to jest coś. Z chęcią staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. obojetnie rpzejsc nie moge. niech chociaz w mcu lutym z moimi urodzinami wydarzy sie duzo dobrego. czmeu nie dolozyc do tego wygranej w candy :) a swiecznik idealny w kolorach na moj tarasik :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny staż w blogosferze:) Chętnie staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  16. To i ja spróbuję szczęścia:))Gratuluję wygranej tacy :))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj,jak mozna to i ja stane w kolejce po tak sliczne rzeczy.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Bawię się z Wami i życzę kolejnych lat w blogowym świecie :)
    Baner zabieram, a pozdrowienia zostawiam.
    Basia - http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. So happy, that i found you.
    Nice greetings from austria your new follower Kuni

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję rocznicy i życzę wytrwałości na kolejne lata blogowania. W konkursach i loteriach szczęścia nie mam ale zazdroszczę temu, komu się uda wygrać Twoje cuda ( i nawet mi się zrymowało :) )

    OdpowiedzUsuń
  21. kochana z okazji czwartej rocznicy życzę Ci dużo weny na kolejny rok, żeby wena Cię nie opuszczała, znalezienia czterolistnej koniczyny aby Ci szczęście przyniosła, złotej rybki aby spełniła Twoje 3 największe życzenia i duuuuuuuuuuuuuużo uśmiechu!!!

    z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki :)
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych :)
    i oczywiście ustawiam sie w kolejce :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję pięknej rocznicy. Piękne podarunki w Twoim candy. Z ogromną przyjemnością wezmę udział. Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam do siebie na candy, Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Oooo, cztery latka to kawał czasu:) gratuluję!:)
    Z przyjemnością się zapisuję do zabawy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję, 4 lata dowodzą, że jeśli się coś robi z pasją, to osiąga się sukces, ważne żeby nie ustawać w biegu, dążyć do samo-działania,samo-doskonalenia, tworzenie, bycie kreatywnym to największe szczęście, to jak mieć diament i nim być..

    Dołączam się do zabawy:) Chętnie..


    Pozdrawiam serdecznie,
    Małgosia M
    E-mail: long_lashes123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. 4 lata a ja tutaj po raz perwszy trafilam...
    Postaram sie wpadac czesciej.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj, 4 lata... szybko zleciały. Buziaki i Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cztery lata to sporo czasu, gratuluje kolejnej rocznicy.Zapisuję się do Twojej zabawy, pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję pięknego jubileuszu!! zapisuję się z miłą chęcią:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję rocznicy i oczywiście się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeszcze zdążę, a więc zapisuję się:)) Gratuluję czterech latek i pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dołączam do zabawy, akurat dziś zmieniałam wygląd bloga a tu taki ładny banerek wkleję dodatkowo :) Biore udział :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. rany julek prawie przegapiłam:( ustawiam się szybko w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dołączam się do zabawy :) I bloga dodaję do obserwowany, bo wcześniej jakoś tu jeszcze mnie było :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam tego posta otwartego u siebie juz tyyyle dni ,prawie nie zdazylam ,aleee sie udalo :))) Kochana Wszystkiego Naaj Najlepszego Zycze Ci z okazji urodzin bloga :))) Zycze Ci wieelu nastepnych dobrych ,milych lat blogowania !!! :)) Z przyjemnoscia ,grzecznie ustawiam sie w kolejce do zabawy :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja stanę w kolejce, może a nóż uśmiechnie się do mnie szczęście. A ponieważ na Powoluśku tez trwa candy, serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  38. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  39. Przyłączam się do zabawy, zaobserwowałam jako Uszyjemy oraz dodałam baner na bloga DIY,moda,szpital i URODA!

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję wytrwałości w blogosferze! Przyłączę się z chęcią, banerek już u mnie :-) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  41. Witaj,
    Ależ późno się zapisuję, ale jeszcze jest 29 lutego:-)
    Gratuluję czwóreczki.
    Życzę wytrwałości i wielu realizacji swoich marzeń...

    Pozdrawiam Martita

    OdpowiedzUsuń
  42. Faktycznie ten czas leci, wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Faktycznie ten czas leci, wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo wesołych Świąt Ci życzę, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapraszam do mnie na Candy !
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
    Pozdrawiam gorąco !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)